Χορογραφία
Χορογράφος, χορευτής, χοροδιδάσκαλος. Γεννήθηκε στο Μεσολόγγι το 1963. Κάνει τα πρώτα του βήματα στην τέχνη της Τερψιχόρης το 1985 στη Σχολή της Κικής Μανιάτη. Το 1988 τελειώνει την Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης, όπου διδάχτηκε μπαλέτο, σύγχρονο χορό, ρυθμική, ιστορία της τέχνης, ιστορία της μουσικής, ιστορία της λογοτεχνίας, avac τομίρ, αρμονία, μουσική κ.ά. από σπουδαίους δασκάλους τη Ντ. Τσάτσου, τη Ζ. Νικολούδη, τον Γ. Μέτση, την Boleova, τον Michof, τον Λ. Ερρενίδη, τη Σ. Σπυράτου κ.ά.
Παράλληλα σπουδάζει υποκριτική στο «Λαϊκό Πειραματικό Θέατρο» του Λεωνίδα Τριβιζά. Συνεχίζει τις σπουδές του στο Λονδίνο, στην Imperial Society of Teachers of Dancing και στη Royal Academy of Dance. To 1990 παρακολουθεί στο Λονδίνο σεμινάρια μπαλέτου, μοντέρνου χορού και jazz σε τρεις σχολές: The Place, The Laban Centre for Movement and Dance και στο London Theatre College.
Η χορευτική σταδιοδρομία του αρχίζει την εποχή των σπουδών του στην Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης. Ως σπουδαστής θα πάρει μέρος στα χορικά παραστάσεων αρχαίας τραγωδίας που χορογραφεί η Ζ. Νικολούδη, όπως στον Αγαμέμνονα, την Ορέστεια κ.ά. Κατά τη διετία 1986-87 συμμετέχει σε παραστάσεις της «Ομάδας Σύγχρονου Χορού» του Χ. Μανταφούνη, «Αίρεση» του Γ. Μπαγουρδή, κ.ά. Το 1987 παίρνει μέρος στα χορικά των Ορνίθων του Αριστοφάνη, με το «Θέατρο Τέχνης», στο Θέατρο των Φιλίππων, στους Δελφούς και στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού: Ως χορευτής εμφανίζεται και σε διάφορες μουσικές σκηνές, όπως στη «Μέδουσα» με τον Γ. Μαρίνο και στο «Show Center» με την Τ. Τσανακλίδου.
Η σταδιοδρομία του στη χορογραφία ξεκινά το 1991. Συνεργάζεται για πρώτη φορά ως χορογράφος στην επιθεώρηση Άρτζl Μπούρτζι και Ελλάς (1991, Θέατρο Παρκ). Χορογράφησε τις επιθεωρήσεις Φιέστα κι Άστα (1992, Θέατρο Παρκ) και Πόθεν Αίσχος (1992, Θέατρο Παρκ), το Ταμ-Ταμ και Τανγκό (1993, Θέατρο Βρετάνια), το έργο της Δ. Παπαδοπούλου Δεν τρέχει τίποτα (1993, Θέατρο Αθηνά), την παιδική επιθεώρηση της Ελ Γερασιμίδου Δώσε μου να κάνω μια (1994, περιοδεία), το κλασικό έργο Άννα Καρένινα (1995, Θέατρο Ακροπόλ), την επιθεώρηση της Σ. Φιλιππίδου ΚουΚου... Τσα (1996, ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βόλου), τη Θεοδώρα (1996-1998, Θέατρο Ακροπόλ), το μιούζικαλ Blood Brothers του W. RusseII (1997, Θέατρο Μπρόντγουαιη), τη Μαντάμ Σουσού του Δ. Ψαθά (1998, Θέατρο Βρετάνια), το Αλλοίμονο στους Νέους (1999, Θέατρο Παρκ), το μιούζικαλ Οι φοιτητές του Γρ. Ξενόπουλου(2000, Εθνικό Θέατρο - Κοτοπούλη), το Μαγειρεύοντας με τον Έλβις του Lee Hall (2000, Θέατρο Διάνα), το διασκευασμένο έργο του Eu. Labisne Δυόμιση Φόνοι κι ένα Μπουλντόγκ (2000-2002, Θέατρο Πειραιώς 131)
Το καλοκαίρι του 2001 καλείται από το Εθνικό Θέατρο να χορογραφήσει τις Νεφέλες του Αριστοφάνη (Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου και περιοδεία). Επίσης, το μιούζικαλ Μιζερέρε του Π. Πασχίδη (Εθνικό Θέατρο - Κοτοπούλη), το μιούζικαλ Οι άνδρες προτιμούν τις Ξανθιές (Θέατρο Αθήναιον, 2002). Την ίδια χρονιά χορογραφεί την μουσική παράσταση Παραμύθι χωρίς όνομα του Ι. Καμπανέλλη με το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Λάρισας, το έργο της Ε. Ράντου Μην τρέχεις μαμά (Θέατρο Διάνα). Το 2003 θα συνεργαστεί με την Θεατρική Διαδρομή σrις Θεσμοφοριάζουσες του Αριστοφάνη (Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου και περιοδεία) και με το Εθνικό Θέατρο στο έργο Ποια Ελένη, (Σκηνή Κοτοπούλη). .
Έχει εργαστεί ως χορογράφος και σκηνοθέτης σε μουσικές σκηνές, όπως το «Χάος» με την Ά. Βίσση και το Σ. Ρουβά (1995). Την ίδια χρονιά αναλαμβάνει την κινησιολογία της μουσικής παράστασης της Ά. Πρωτοψάλτη στο «Γκάζι». Το 1996 και 1997 χορογραφεί και σκηνοθετεί τα προγράμματα των μουσικών κέντρων «RIBA'S», «Γκάζι» και «Αστέρια», όπου εμφανίζονταν η Ά. Βίσση με τον Ν. Καρβέλα. Το 1997 υπογράψει τη χορογραφία της περιοδείας της Ά. Βίσση στο εξωτερικό (Αυστραλία, Αμερική, Αγγλία, Γερμανία, Νότια Αφρική και Κύπρο).
Από το 1993 ασχολείται συστηματικά με την τηλεόραση, χορογραφώντας πολλά shows, εορταστικά σήριαλ κ.ά. Στον κινηματογράφο εργάστηκε ως χορογράφος στις ταινίες Το κλάμα Βγήκε απ' τον Παράδεισο και Βαρέθηκα να σκοτώνω τους αγαπητικούς σου (2002).
Έχει συνεργαστεί με αρκετούς από τους σημαντικότερους σκηνοθέτες Β. Θεοδωρόπουλο, Γ. lορδανίδη, Γ. Κιμούλη, Β. Νικολαϊδη, Ν. Παναγιωτόπουλο, Θ. Παπαθανασίου, Μ. Ρέππα, Κ. Τσιάνο, καθώς επίσης και με άλλους σημαντικούς συντελεστές.
Επίσης, ο χορογράφος θα συμπράξει με την ομάδα σύγχρονου χορού Dancemania, η οποία εμφανίζεται για πρώτη φορά στο Θέατρο Κολεγίου Αθηνών με το έργο Ο κύκλος της Πεταλούδας σε σκηνοθεσία και χορογραφία του.
Το 1996 ανοίγει τη Σχολή χορού Φωκά Ευαγγελινού, η οποία είναι αναγνωρισμένη από το κράτος και μέλος των ακαδημιών: Imperial Society of Teachers of Dancing, Royal Academy of Dancing, Spanish Dance Society και United Kingdom AIIiance.
Από το 2000 διδάσκει μοντέρνο χορό στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου. Την ίδια χρονιά συμμετέχει στην Θερινή Ακαδημία Θεάτρου στο Μονοδένδρι της Ηπείρου, στο εργαστήρι του Kunstleshaus Mousofliunn της Φρανκφούρτης υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση της Ε. Βαροπούλου με θέμα «Αρχαίος Χορός και Πολυφωνική Έκφραση, δουλεύοντας Λαογραφικές Παραδόσεις». Επίσης παίρνει μέρος στο Εργαστήρι του Εθνικού Θεάτρου με θέμα «Η Ταυτότητα του Χορού μέλος και όρχησις: ο ρόλος του ατόμου ως μέλος του αρχαίου χορού», που διηύθυνε η Λυδία Κονιόρδου.
Το καλοκαίρι του 2004 χορογραφεί στο Εθνικό θέατρο τη Λυσιστράτη του Αριστοφάνη, σε σκηνοθεσία Κ. Τσιάνου. Το 2005 παίρνει το βραβείο στην Eurovision με το τραγούδι My number one και την Έλενα Παπαρίζου, ενώ την ίδια χρονιά βραβεύεται με το βραβείο χορού Κούλας Πράτσικα από το Κέντρο Θεατρικών Σπουδών για τις χορογραφίες των έργων Ποια Ελένη & Λυσιστράτη.